Doživotní záruka

Na sluchátka KOSS se jejich uživatelé mohou spolehnout. Za každých okolností. Důkazem toho je i speciální program Doživotní záruka, který firma KOSS poskytuje na své standardní produkty.  

Doživotní záruka se vyplatí

První majitel produktu firmy Koss ze standardní nabídky (kromě některých modelů s aktivní elektronikou, třeba s Bluetooth) má právo na opravu jakýchkoliv elektrických či mechanických závad na svém zařízení, nebo přímo jeho výměnu za nový kus, pouze za manipulační poplatek. Bez ohledu na  počet závad. Bez zbytečných otázek. A bez starostí.

Kolik činí manipulační poplatek?

Standardní manipulační poplatek za vyřízení reklamace představuje 300 Kč. V případě, že se majitel registruje na stránkách www.dozivotnizaruka.cz nebo telefonicky, sníží se jeho poplatek pouze na 50 Kč. K poplatku se připočítá také poštovné ve výši 110 Kč pokud si uživatel nemůže odnést svůj Koss produkt ze servisu osobně, ale musí mu být zaslán na adresu.   

Registraci zvládnete za pár minut!

Nevíte, jak na registraci? Poskytneme vám k ní jednoduchý návod.

  1. Klikněte si na stránky www.dozivotnizaruka.cz.
  2. Vyberte si zemi, odkud pocházíte. Zadejte své kontaktní údaje, typ zařízení a autorizační kód.
  3. Autorizační kód najdete na etiketě přilepené na obalu sluchátek.  
  4. Po registraci vám bude na e-mail zasláno Potvrzení o registraci a Zákaznický kód, který uvádíte při reklamacích.   
  5. Potvrzení si uložte, v případě reklamace je nutné zaslat ho i poštou společně s produktem, popisem závady, adresou a telefonním číslem.  

 

Pravidla programu Doživotní záruky v kostce:

  • Doživotní záruka se vztahuje pouze na prvního majitele KOSS produktu.
  • Zařízení bude prvnímu majiteli opraveno po celou dobu jeho života. Bez ohledu na počet uplatňovaných závad.
  • Pokud nebude možné opravit závadné zařízení, bude vyměněno za zcela nové zařízení ve stejné cenové kategorii.
  • Může se stát, že starší model zařízení se už nevyrábí. V tom případě dostane uživatel nový model s přibližně stejnými funkcemi a ve stejné cenové kategorii.
  • Nebudeme se ptát, proč nastala závada. Dostačující informací je popis závady samotné.
  • K opravě by měla být dodána většinová část výrobku minimálně natolik, aby byl rozeznatelný model a závada na zařízení.  
  • Pro zaregistrované uživatele činí manipulační poplatek za opravu či výměnu v rámci programu 50 Kč, pro nezaregistrované 300 Kč. Poplatky se mohou navýšit o poštovné a přepravné.

Podrobné informace o registraci a také o programu se dozvíte na stránkách www.dozivotnizaruka.cz.